10 Ocak 2016 Pazar

Vize ve Final Haftası Gelen Evlenme İsteği

     Vize final öncesi ve sonrası, özellikle de final dönemi gelen felsefik düşünce J

   Zor sınavlar öncesi hissedilen durumdur. Vicdan azabı duymayım diye çalışırsın, çalışırsın, çalışırsın... Bi kaç saat sonra yapamayacağını düşünürsün, kalacağından eminsindir, sonrasında herşeyi bırakasın gelir. Etrafında ki amaçsız okumaya gelen kişilerin gırgırları, geyikleri sana çok hoş gelir. Onlar kendi hallerinde takılırken sen ise çalışsan dahi başaramayacağın (başarsan bile beyninde bitirmişindir kalacağını) bir derse nefretle çalışırsın. Çalışırsın ama bedenen masa başında, notlar önünde, beyin olarak çok farklı dünyalardasındır. En ufak fark etmeğin detaylar bile ders çalışırken aklına gelir.
  Okumak için aldıın bir köşeye attığın kitap bile senin dikkatini çeker ve o an okumak için can atarsın. Farkındasın ki okursan ders çalışamazsın :) Bunları düşünürken saniyelerin, dakikaların geçtiğini fark edersin tutuşmaya başlarsın. 15-20 saniyeliğine evlenip, çoluk çocuğa karışmayı bile düşünürsün. Başka zaman evlilik çook uzak gelir. Yemektir, iştir, çocuktur sana çok daraltıcı gelir. Fakat sınav haftası o kadar çekici gelir ki müthiş birşeydir bu fikir.
  'Bu hoca geçen sene ne sormuş' o derslerle alakalı önce ki yıllarda çekilmiş sınav soruları gelir ki emin olun hocanın arşivinde bile o kadar eski yıla ait sınav soruları yoktur. Saat 10'a kadar çalışsam, 12'ye kadar dinlensem sonra tekrar 3'e kadar çalışsam düşüncesi. (Bütün geceyi bilgisayar ve telefonla geçirdi sabah 9'da kalktı, 10:30'da sınava gitti) J

13 yorum:

  1. Çiçeği burnunda taptaze bir blog hayırlı olsun güzel paylaşımlar dilerim takibe alıyorum.. umarım mutluluk paylaşımları ile dolu bir blogun olur sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Bende yeni blog olarak hayırlı olsun demek istiyorum. takip ettim canım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm bende takibe alıyorum :)

      Sil
  3. :) yazını okurken tatlı bir tebessüm bıraktın yüzümde...kalemine sağlık...
    Bloğunu takibe aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm bende takibe alıyorum sizi :)

      Sil
  4. ahahahaah başlığı okur okumaz kahkaha attım :D blogunuzu çok beğendim hemen takibe alıyorum bana da beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm takibe aldım bende:)

      Sil
  5. Ben de başlığı okuyup kahkaha attığımı söylemeye geldim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha şuan yine aynı düşünceler içerisindeyim final haftasıdayımm :))

      Sil
  6. ilk olarak bloğun hayırlı olsun. 6,5 yıl önce ünv den mezun oldum o zamandan beri çalışıyorum ve rahatça diyebilirim ki sınav haftalarına rağmen hayatımın en ama en eğlenceli yılları üniversite yıllarıydı. Bu arada keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum insanın en güzel yılları o zamanmış :)

      Sil