8 Mayıs 2016 Pazar

HAYATTA Kİ DÖNÜM NOKTASININ HER SANTİMİNE İHTİYACIM VAR

 Bazen insan hayatın yüklediği sorumluluklardan, gelecek kaygısından çıkmaza giriyor. Yaşın vermiş olduğu psikoloji, geçmiş hatalar, gelecek günler, senden iyi  şeyler bekleyen insanlar...Ve çevremizde birileri olduğu sürece hep olacak olan sorumluluk... Düşünüyosun, düŞünüyosun olmuyo, yok. Dertler birbirini kovalıyo, beyin düşüncelerle seni kemiriyo. Bulunduğun durumdan çıkmak istiyosun, çıkmak içinde bazı şeylerin olması gerekiyo. Evliliktir, okuldur, kariyerdir... İnsanın herşeyi tek başına yapacağını bilmesi  daha zorlaştırıyo hepsini. Bişeyler için çalışıyosun, çabalıyosun ama imkanlar kısıtlı olduğu için bu düşünce kapısıda kapanıyo. Zamana bırakmak istesen yaşamış olduğun tecrübelerden dolayı zamana bırakmanında bi fayda etmeyeceğini biliyosun. Seni senden başka kimse anlamıyo di mi? Benide anlamıyo. Bazen etrafımdaki insanlar ' ya işte kendimce sorunlarım var kimseye anlatamıyorum, anlatsam da anlamıyolar, dinleselerde bi çözüm yolu yok derlerdi de, bende ' aman ya insanın kimseye anlatamayacağı sorunları olur mu ' derdim. Büyük konuşmuşum oluyomuş. Herşey zaten yazıldı çizildi, sadece olması gereken zamanı bekliyo ama biz insanlar çok aceleceyiz. ' Üniversiteden mezun olduktan sonra asla iyi bi işim olmadan, kendi ekonomik özgürlüğüm olmadan evlenmem' derdim. Yine büyük konuşmuşum ki gün geliyo bu lafları bir bir yiyorum. Belki de hayatımın dönüm noktasındayımdır, belki de sınavdayımdır. Allah'ın verdiği de, vermediğide imtihandır. Her zaman bizim için umutlanan, bize inanan, bize güvenen insanlar var. bu çok güzel bir şey ama çok ağır da bi sorumluluk aynı zamanda. her başarısız olduğunuzda sizinle umutlanan insanların umudu kırılacak. Eğer yarı yolda pes ederseniz birilerini yarı yolda bırakmış olacaksınız. Düşünsenize bi sevdiğiniz, güvendiğiniz birinin başarısız olduğunu? mutsuz olduğunu?Ne hissediyorsanız, sizin sevenlerde sizin için aynısını hissediyor. işte bu hayatın bize yüklediği sorumluluk. Bu asla istediğimiz kadar özgür olamayacağımızın bi göstergesi.  Bu yazıyı yazdıktan tam 1 ay sonra yine okuyacam. Bakalım 1 ayda hayatımda neler değişcek. 

25 yorum:

  1. merabaaaa. hımmm 8 haziran taam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) 1 ay içinde neler değişicek bakalım:)

      Sil
  2. Seni takip ediyorum Kek Dilimi. Ben de beklerim.

    YanıtlaSil
  3. Seni takip ediyorum Kek Dilimi. Ben de beklerim.

    YanıtlaSil
  4. bakalım bir hafta kaldııı :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, blogunuzu takibe aldım bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende takibe aldım sizi. Sevgiler.

      Sil
  6. Sevgili İrem.Bir ay sonra inşallah olumlu gelişmelerle bize yeniden yazarsın.Deeptone kızımın önerdiği blogların arasındasın.Tanıdığıma sevindim.Şansın bol olsun yavrum.Ece ablan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoo..k ço...k teşekkür ederimm. Çk mutlu ettiniz beni :)
      Bende tanıdığıma çok sevindimm sizi. :*

      Sil
  7. Her insan başarısız olur, olmuştur. Bence önemli olan başarısız olmamak değil çünkü o zaman başarının ne demek olduğunu anlayamayız. Önemli olan o başarısızlıklardan bir şeyler öğrenip ayağa kalkabilmek, denemek, pes etmemek. Umarım o gücü kendinizde bulursunuz. Sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki deneye deneye pes etmeden yılmadan bişeylerin sonuna kadar gitmeliyiz. Sevgiler :)

      Sil
  8. sade ve derin blogu vasıtası ile keşfettim bu güzel blogu ve hemen takibe aldım. bende beklerim... sevgiler.

    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Başarmaya bu kadar odaklanmamak lazım, neticede herşey olacağına varıyor. Elbette elinden geleni yapacaksın ama olmayınca da hayırlısı buymuş diyeceksin. Bunu diyene bir bakmak istersen hadi gel :) http://senbenvehickimse.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmayınca da insan kendine hiç anlatamıyo ki durumu :) Hemmmen uçarak geliyorum :) :*

      Sil
  10. İçini güzel dökmüşsün kek dilimi bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil