6 Haziran 2016 Pazartesi

Bİ MAŞALLAHINIZI ALIYIM BARİ :)

   Son zamanlarda kiminle konuşsam 'nasılsın?' sorusunun cevabını 'ayrıldık, kötüye gidiyoruz, aramız iyi değil...' gibisinden cevaplar alıyorum. Mayıs ve Haziran ayı ne kadar ayrılıklı, aşk acılı geldiyse artık. İnsan kendi ilişkisini düşününce hiç sorunumuz yok, inanılmaz eğleniyoruz kesin bi yerde bi şeyde olcak herşey kötüye saracak diye düşünüyo. Nazara inanıyorum evet, ama bazen anlayamıyorum. Başına iyi gelen durumları anlatma, ilişkinde hayatında mutlu giden durumları anlatma bilmesinler... Ya olur mu öyle şey. Canım sıkkından instagram, twitter, snapte paylaştığım anlam yüklü yazılar fotoları atınca bişey olmuyo normal ama mutlu anlarımı attığım zaman anormal. Bu tarz paylaşımları yapınca mutsuzluğuma nazar değip mutlu olmam gerekiyo gibi :) Mutluluktan korkmak kadar kötü bişey yok sanki.  Sanki herşey kötüye gidecek. İlişkide, aile hayatında, arkadaş çevresinde herşeyin sonu kötü olacak gibi geliyo insanın aklına. :(
    1 günde başıma gelen olaylar aynen şu şekilde; karpuz keserken bıçak kaydı iki parmağımın birleştigi yer kesildi, ardından sarma pişirirken sarmanın üzerine kapattığım tabak elimden fırladı hoop mutfak alt üst oldu ve en korkuncuda merdivnden inerken ayağımın burkulması oldu. Bi kaç saniye ayağımm kırıldııı ayağımmm!! hiç mi kimse yok yurtta bee ölüyorum burda diye paniklemem oldu. Aslında görünürde ne kırık ne çıkık var sadece ayak bileğim ödem toplamış o kadar :)  Bunlar gerçekten nazardan mı yoksa benim beceriksizliğimden mi yoksa annemin tabiri ile gözümün önünü göremeyişimden mi bilemedim şimdi :)

   En sonunda kendimi astronomiye verdim. Neymiş efendim bugün öğle saatlerine doğru Satürn gezenine göre bişeyler için 'hayır' demem gereken zamanlarımmış.  Bunları okurken beynim yandı burç yorumunda denileni anlayamadım :) Astronomi de bana göre değilmiş. Kısaca özetlersek okuduğum bölümle aramdaki fark diyebilrim :)))

   Yazıyı mutlu sonla bitireceğimi düşünüyosanız işte size son dakika bombasıı. İyi insanlarda gördüm, kendi halini bırakıp benim için sevinenlerde, dua edenlerde. Sizde güzelinizi anlatın, mutluluğunuzu insanların gözüne sokun derdim ama oldukça geniş olan alnımda 3-4 sivilce çıktı :) Nazar diye bişey var, neyse benden de böyle çıktı diye kendimi avutuyorum. Bu arada alnı geniş olanların kısmeti bol olurmuş derler ehehe :)))