6 Haziran 2016 Pazartesi

Bİ MAŞALLAHINIZI ALIYIM BARİ :)

   Son zamanlarda kiminle konuşsam 'nasılsın?' sorusunun cevabını 'ayrıldık, kötüye gidiyoruz, aramız iyi değil...' gibisinden cevaplar alıyorum. Mayıs ve Haziran ayı ne kadar ayrılıklı, aşk acılı geldiyse artık. İnsan kendi ilişkisini düşününce hiç sorunumuz yok, inanılmaz eğleniyoruz kesin bi yerde bi şeyde olcak herşey kötüye saracak diye düşünüyo. Nazara inanıyorum evet, ama bazen anlayamıyorum. Başına iyi gelen durumları anlatma, ilişkinde hayatında mutlu giden durumları anlatma bilmesinler... Ya olur mu öyle şey. Canım sıkkından instagram, twitter, snapte paylaştığım anlam yüklü yazılar fotoları atınca bişey olmuyo normal ama mutlu anlarımı attığım zaman anormal. Bu tarz paylaşımları yapınca mutsuzluğuma nazar değip mutlu olmam gerekiyo gibi :) Mutluluktan korkmak kadar kötü bişey yok sanki.  Sanki herşey kötüye gidecek. İlişkide, aile hayatında, arkadaş çevresinde herşeyin sonu kötü olacak gibi geliyo insanın aklına. :(
    1 günde başıma gelen olaylar aynen şu şekilde; karpuz keserken bıçak kaydı iki parmağımın birleştigi yer kesildi, ardından sarma pişirirken sarmanın üzerine kapattığım tabak elimden fırladı hoop mutfak alt üst oldu ve en korkuncuda merdivnden inerken ayağımın burkulması oldu. Bi kaç saniye ayağımm kırıldııı ayağımmm!! hiç mi kimse yok yurtta bee ölüyorum burda diye paniklemem oldu. Aslında görünürde ne kırık ne çıkık var sadece ayak bileğim ödem toplamış o kadar :)  Bunlar gerçekten nazardan mı yoksa benim beceriksizliğimden mi yoksa annemin tabiri ile gözümün önünü göremeyişimden mi bilemedim şimdi :)

   En sonunda kendimi astronomiye verdim. Neymiş efendim bugün öğle saatlerine doğru Satürn gezenine göre bişeyler için 'hayır' demem gereken zamanlarımmış.  Bunları okurken beynim yandı burç yorumunda denileni anlayamadım :) Astronomi de bana göre değilmiş. Kısaca özetlersek okuduğum bölümle aramdaki fark diyebilrim :)))

   Yazıyı mutlu sonla bitireceğimi düşünüyosanız işte size son dakika bombasıı. İyi insanlarda gördüm, kendi halini bırakıp benim için sevinenlerde, dua edenlerde. Sizde güzelinizi anlatın, mutluluğunuzu insanların gözüne sokun derdim ama oldukça geniş olan alnımda 3-4 sivilce çıktı :) Nazar diye bişey var, neyse benden de böyle çıktı diye kendimi avutuyorum. Bu arada alnı geniş olanların kısmeti bol olurmuş derler ehehe :)))

14 yorum:

  1. Şeytanın en sevdiği mevzudur mutlu çiftlerle uğraşmak. O yüzden çok anlatmamak en iyisi canım. Sen de bloguma gelsene, mis gibi kokuyor şu anda. Sevgileğğğ ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen doğru diyosun :) Geliyorum bloguna :)

      Sil
  2. Maşallah diyeyim de önce günah benden gitsin:)) valla nazara inanırım ama herşeyi de nazara bağlamam, anlattıklarında mantıklı valla bilemedim. Dur ben bi düşüneyim, sevgiler en kocamanından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki herşeyi nazara bağlamamak gerek işin esprisi ayrı :) Hadi sen bidüşün bakalım bende bloguna uğrayım bu arada :) Sevgilerr :)

      Sil

  3. Maaşallah diyorum maaşallah :)

    en son bu konuyu kız kardeşimle konuştuk yeni evliler henüz evleneli bir sene falan oldu.
    ve gezmeyi çok seviyorlar
    ve ne zaman gezdikleri yerin resmini internete koysalar evde bir şeyler kırılıyormuş :)onlarda nazar olduğunu düşünüyorlar :)
    en son eşinin cep telefonunun ekranı çatladı :) tam da yeni bir foto paylaştıkları anda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Aa çok nazar vardır üzerlerinde o zaman. Etraftaki tanıdığımız insanların çoğu iyi gözle bakmıyolar çünkü. Ekranın çatlamasıyla koskocaman nazar çıkmıştır umarım:) Sevgiler...

      Sil
  4. normalde nazara inanmazdım ama bazıları hakikaten kem göz yani :-((

    YanıtlaSil
  5. ben inanıyorum ya nazara, çok mutlu olduğunu yere göğe anlatınca illa ki göz değiyor. sana maşallah o zaman =) astrolojiye ben de hiç inanmam valla, kozmik bir gücün üzerimizdeki etkisine inanıyorum ama o ne idüğü belirsiz yorumlar beni öldürüyor bazen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende inanıp inanmamakta ki o ince çizgide kaldım son anda inanmamaya karar verdim :) teşekkürler :)

      Sil
  6. Nazara inanırım o yüzden güzel şeyleri her ne kadar paylaşmak istesem de korkarım nazar değecek diye paylasmaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü etraftaki kişiler iyi niyetle bakmıyolar ki :(

      Sil
  7. şimdi iyisin ama de miiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyim tabiii içimi döktüm iyi oldum. :)

      Sil