7 Ocak 2017 Cumartesi

HAYIRLISI OLSUN, BENİM OLSUN :)


   Genelde bazı erkekler de ilerde böyle yaparım, şöyle yaparım diyip bol keseden atma huyları vardır. Ama iş icraata gelince söylenen sözler yutuluyo. Yutunca da bi hayli şişiyo. Eee yut yut nereye kadar dimi ? Atış serbest kıvırmakta açık ara öndesin :)  Vereceği sözlerin arkasında durmayan erkek zaten kızların gözünde sıfır sıfır sıfır. Neyse ki gerçek yüzleri gördükte feleğin çemberinden ışık hızı ile geçtik.
   Sorun şu ki  biten ilişkilerde olduğu gibi bu ilişkide de onu affetmeyeceğini düşünüyosun. Artık ne mal olduğunu anlamıştın.  Bitmeden önce, son zamanlarda zaten konuşmak içimden gelmedi. Anlamını bilmediğim bi soğukluk girmişti araya.Hissetmişim galiba. Yaşanan onca güzel günler bile bu soğukluğu düzeltemiyodu Siz sanıyosunuz ki gerçekten seven insan vazgeçemez. Sevgisinin sonsuzluğuna ve vazgeçemeyişine güvenip kırdığınız herkes sizden vazgeçeçek. Ayrılığın ertesi günü onun sana aldığı hediyeleri, biriktirdiğin biletleri, fotoğraflarınızı atarken arka fonda Demet Akalın'dan ''yüzünü bile görmek istemiyorumm, yoluma çıkmasan iyi edersin'' şarkısı çalıyo. Daha sonra gereksiz insanların temizliğini yaptım. Her şeyi temizledim.  Bazı insanlara verdiğim sevgiye o kadar üzülüyorum ki kaldırım taşını o kadar sevseydim çiçek açardı. Ne kadar çok gereksiz insan varmıs hayatımda. Gereksizin önde bayrak taşıyanları hemde... Bu saatten sonrası beni ilgilendirmez. Sürünüyo mu? Pişman mı? Yeni aşklara mi yelken açtı ? beni hiiç mi hiiç ilgilendirmez. Artık sen 9,99 tllik para üstü gibisin olmasan da olur.
   Yeni bi sayfa var artık hayatımda. Geriye dönüp bakmak sadece aptalların işidir. Tecrübe kazandın bitti. Zaten yeterince zaman harcadın, üzüldüğüne bile değmez.Canım biraz yandı yalan değil. Ama  benim batan ilk gemim değilsin. Bu benim ilk yaralanışım, ilk bıçak yaram da değil.  Kısa zamanda geçti bitti o günler.  Bu arada  kilolarımdan kurtuldum. 6 kg verdim büyük başarı ki ayrılık bana baya iyi yaradı kendime geldim. . Düşündükce hala sinirleniyorum. Anladım ki bana hayatım boyunca birşey katmayan insanlara ben ne çok şey katmışım meğerse. Olsun bu da benim sadakam olsun. Tahammül edemiyorum artık en ufak sorunu büyütüp dağlar kadar sorun yapanlar insanlara, at gözlüğü takıp etrafa at gözlüğü ile bakan insanlara. Eğlenceli insanlar lazım bana, herşeyi ile şen-şakrak insanlar. Ağır bi imtihandan sonra kendine geliyo insan. Nefes aldığımı hissettim, etrafın güzelliklerinin farkına vardım, hiç fark etmediğim iyi insanların farkına vardım. Bi kapı kapanıyosa, daha iyi kapı açılacağından kapanıyodur. Gerçektende öyleymiş  bu durumu yaşayınca anlıyo insan. Bize de zaten güzel açılan kapılar yakışırrrr :)))

Açılan kapıdan  birisi çıkıyo ''ben senin yaralarını sarmaya geldim, seni çok yıpratmışlar, seni toplamaya geldim'' diyo. sanırım yaşanılacak en  güzel günler bekliyo beni.