13 Mart 2017 Pazartesi

BİR OSMANLI DEĞİLDİK AMA BİZDE ÇÖKTÜK BE

Bazen bi ilişkinin daha güzel olması ayrılıp, bi süre ayrı kalınması, kişilerin birbirlerine olan sevgisini, değerini anlaması gerekiyo. Bazı ayrılıklar var olan ilişkiyi daha daha güçlü boyuta getirebiliyor. 2017 yılının vermiş olduğu negatiflik midir, şanssızlık mıdır nedir etrafımda ki kişilerin bir çoğu ayrılıyo, boşanıyo filan. Şubat ayında ilk cemre yüreklere düştü galiba, ayrılan ayrılana. Bu ayrılık beni teğet geçti sanırım. Çünkü biliyodum bana mesaj atacağını bensiz yapamayacağını, çünkü onun ciğerini bilmek bunu gerektirir :)  Her zamanki gibi o günde gereksiz neşem ve ben yerindeydik. Sanki güzel bi şeylerin olacağının farkına varmışım. 
     Bi önceki yazımda evrenin bana verdiği mesaj vardı,sanırım mesaj sinyallerinde sıkıntı olmuş ki yanlış mesaj vermiş bana.  Zaten hayatta şansım ne zaman güldü kiii :) Herşey düzelmiş gayet güzel giderken, mutlaka işleri boka saran bi durum oluyo. O gün evdeyim, hava kapalı, yağmurlu, bi iç daralması ile birlikte, geniş alnım ve ben evde pineklerken sosyal hesaplarda geziyorum. Tall boy'un beğenmiş olduğu bi paylaşımı gördüm. Umursamadım. Sonra tekrar karşıma çıktı. Kızın adı ve fotoğrafları hiç yabancı gelmiyodu. Hemen stalker ruhumu ortaya çıkardım. Bütün sosyal hesaplardan kızı araştırdım. Evet araştırdım çünkü yabancı gelmedi bana adı ve fotoğrafı. Araştırırken o kızın Tall boy'un eski sevgilisi/ eski konuştuğu olduğunun farkına vardım. Çünkü arkadaşken hep bana anlatırdı. O kadar sinirlendim ki ikisinin de yüzünde tırnak izlerimi çıkarmak istedim. Sevgilisi olan bi insan neden hala geçmişe dair izler taşır anlamıyorum. Bu şey gibi değil mi, ''olursa olur, olmazsa bu burda dursun yine buna dönerim boşta kalmam en azından'' düşüncesi. Bir diğeri de geçmişten kalan bi eski sevgilisiyle de başka sosyal hesaptan takipleşmesi. Acaba bu tür şeyler benim iyice çıldırmam, çığrımdan çıkmam için mi anlayamadımm. Baktım, baktım, uzun , uzun suratını cırmaladığımı hayal ettim.  Çünkü göz görmediği zaman gönül insana 250 ciltlik senaryo hazırlatıyo.Ama bu sefer ki senaryo gerçek senaryo.  Adama bunların hesabını sormak için mesaj atıyorum, bana dediği cümleye bak : ' Ee ne var bunda ben zaten ona dair herşeyi unutmuşum ki hala arkadaş olarak ekli'' . Lan madem her şeyin bitmiş, bi şey hissetmiyosun daha ne diye ekli o zaman.??  Daha pişkin pişkin bana ''ben ne yaptığımın gayet farkındayım, diğer kişi de takip atmış bende ona takip isteği attım, resmi bir şekilde.'' Pardon ama bu işin resmi işi olmaz. Yüreğin baya geniş, herkesi bi arada tuttuğuna göre... Senin hayatında bi kız varsa bi zahmet geçmişine dair izleri kalıntıları sileceksin. Sen tilki misin kürkcü dükkanına dönmek için yer yapıyosun??. Bu bi yarı aldatmak değil midir ? Ben 4 yılımı tek hamlede silip çöpe attıysam, sende geçmişte 3-5 ayını silip atacaksın. Hangimizin durumu daha zor tartışmayalım.  Bana gelip seviyorum, aşığım diyen bi kişi bi zahmet bu şekilde sevip aşık olmasın. Kusura bakma ama benim kadar mert bi şekilde geçmişini silip atamadın. Nasıl birine gönül bağlamışım? Nasıl kanıp, inanmışım?? Kime değer verdiğimizi hissetirirsek, ilk yanlış yapacağı kişiler biz oluyoruz. Bu benim bi insana 2. kez inanışım, 2. kez yenilişim, 2.kez güvenişim. Farklı sandığım kim varsa gideni aratmadı sağ olsunlar.  Farklı gelmişti bana, gerçekten inanıp güvenmiştim, ona sığınmıştım.  Kime koşulsuz güvensek ağzımıza sıctı gitti. Asla verdiğin değer kadar değerli olmuyosun..Sonra yine yarım kalıyosun, bir daha biri hayatına çıkana kadar hep yarım olarak devam ediyosunBu zamanda bana güzel şeyler kattığını düşündüğüm insanların kirli hatırlarını silmekle geçiyor koskoca ömür. Kimseye koşulsuz güvenmeyin. Hele ki sürekli masum rolleri oynayan kız/erkek gördüğünüz zaman arkanıza bakmadan ışık hızı ile o ortamdan uzaklaşın. Yoksa arkasını toplamak zorunda kalacaksınız. Sevmeyi oyuncak sananlar yallah Amsterdam'a!!
    Anlıyorum ki ben artık kendimi toparlayamacağım. Nereye gidersem gideyim kafamı allak bulak eden birisi mutlaka çıkacak. Başkalarının mutsuzluklarıyla mutlu olunmaz beyler. Bi kıza bağlı kalmayı becerebilen erkekler kadar mükemmeli yok.

    Hepimiz üzüldük, yeri geldi ciğerimizi koyduk, yeri geldi nefret ettik, yeri geldi bi şarkıda ki tek cümleye takılı kaldık. Sonuçta her şey geçiyo, bize bizim gibi deli insanlar lazım. Son olarak elini kalbine koy. Ve şunları söyle ona. 'bugün burası acıyor ama gün gelecek ilk defa atıyor gibi hissedeceksin... ' Onu görünce 'BİR ÖMÜR YETER BANA BU ARMAĞAN' diye bağıracaksın inan bana :) . Her zaman iste, içtenlikle, samimiyetlerle. İmkansız diye bişey yok. İnanarak istedikten sonra... 

11 yorum:

  1. Yazıyı gülerek okudum. Aslında gülünecek şeyler değil tabii tamamı. Ama anlatım gülümsetti.

    Yukarıdaki duvar yazısı pek anlamlıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık mizaha vurarak anlatıyorum, çünkü ciddiye almamak gerek bazı şeyleri :) Gülümsete bildiysem ne mutlu :)

      Sil
  2. Takip etmeden geçme dedin bak geçmedim canm haha :) napion ne ediyon bosver takma amannn ne halleri varsa görsünler hıhhhh :) deli insan lazimmisya ondan ben geldim sana armaagggaaaannn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha gece gece sesli güldümm :) iyi ki gelmişin çok mutlu olduuuuummm:) deli olmak gerek her zaman :)

      Sil
  3. Amannn çokta takmamak gerek öyle insanları boşver sennn senin mutluluğun tek insana bağlı değil ya biz varız bak 😂

    YanıtlaSil
  4. aman hadi unut gitsin üzme canını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim huyum her şeyi çok çabuk unutmak galiba :)

      Sil
  5. bu yazı şu ana bana çok iyi geldi gerçekten teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Rica ederim ne demekk :))

      Sil
  6. Umarım senin kıymetini bilen ve tek eşlilik yana birisiyle çok çok mutlu olursun ;)
    Kahve içmeye bana da beklerim. Haaa bak bende de 2 oğlan var. Bende onlara bunu aşılayayım ;)

    YanıtlaSil
  7. Bence de unutmanın vakti gelmiş gibi. Bloguma da beklerim.

    YanıtlaSil