25 Aralık 2016 Pazar

MUM KADAR IŞIĞIN YOKTU GÜNEŞ YERİNE KOYDUK SENDE HAKLISIN.

   Bi yerde şöyle birşey  okumuştum.  "Başta  zor gelebilir ama herşey  başta zor gelir". Gerçektende öyle.  Yaşadığın olay, içinde bulunduğun zorlu süreç,  başta  mutlaka zor gelebilir. Geçirdiğin her saniye, her dakika, her saat bu zorluğu  az da olsa hafifletir. Ve bazen gözüne  bir perde iner di mi? Hayatındaki o insanın ne eksiğini  ne de o saçma egosunun farkına  varabildin. Şuan düşündüğünde 'nasıl  tahammül ettim, nasıl gerçeklerin farkına varamadim, nasıl saf oldum bu kadar diyebilirsin. Asla ve asla üzülme. Sende bendensin ve herşey  geçecek. Zor geçecek belki, ama sonunda herşey geçecek. Üzüldüğün pişman olduğun tek nokta kendinden vermiş olduğun ödün olsun. Gerisi hiç önemli değil. Değmeyecek insanlara haddinden fazla değer verdik... Nokta kadar küçük bir sorun tüm gerçeği gösterdi bize. Şanslı olduğunu düşün.  En azından daha çok ilerleme den bitti. Cabaladım , mücadele verdim  . Bu saatten sonra kılımı dahi kıpırdatmam o geri donecek bir gün , ama sen ondan öyle bir gittin ki , onun gelmesi hiçbir şey ifade etmeyecek . Gelmese de olur. O sana yaptıklarının , yaşattıklarının bedelinden kaçamayacak.
   Boşveeeeer birdaha mı gelcez dünyaya ?  Biz kızlara yön verev erkekleri severiz . En ufak kavgada çekip gidenleri değil . Ördüğün duvarları istediğin insanlar haricinde kimse geçemeyecek . Otu boku  sorun yapan insanlarla bir ömür zaten geçmez . Sen değerlisin ,biz ne savaşlardan önde bayrak sallayarak cıktık :)
Her şeye rağmen güzel insanlar var yeterki etrafa bakmasını bilin beybiler :))
   Minyonuz güzel günleri göremiyoruz ama o güzel günleri göstermek için bizi omzuna alan insanlar elbet çıkacak kim bilir.  :)) Bu arada soran olursa delirdikçe güzelleşiyor, aklına eseni yaptıkça kendine geliyo dersiniz.

5 yorum:

  1. Mutluysanız, ne ala. Daha mutlu olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hepimiz mutlu oluruz insallah:*

      Sil
  2. Merhaba Efendim mutluluk dilerim herkesin gönlünü çalar her daim mutlu olman dileğiyle sevgiler ....:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba, benim bloguma da beklerim

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil