11 Mart 2017 Cumartesi

SPOR YAPMAYIP UMUDA KOŞMAYI TERCİH EDİYORUM.

    Havaların ısınmasıyla sizede  bi mutluluk, iç organlarda bi hareketlilik, deli gibi aşık olma hissi gelmiyo mu ? Bana geliyo. Hoş tall boy'dan yeni ayrılmışım, aşktan sevgiden  dilim yanmış daha aşık olmayı bekliyorum. Aşk benim neyimee!!! Ama bana pişman olup dönecek biliyorum. Hissediyorum. 6.hislerim iyidir. Şimdi diyeceksiniz ki ne 6. hismiş bee!! Olsun bu da benim kendimi motive etme sporum. Spor demişken yaptığım diyetler 1 gram işime yaramadı. Aç kalarak zayıflamayı denedim ama olmuyor. Diyet yapmak kadar lanetli bi durum yok. Ne zaman diyette olsam kilo alıyorum. Denemediğim yöntem kalmadı. Dukan diyetinden tut, patates diyetine kadar denedim. Sonuç hüsran. Genelde ne zaman diyette olsam canımı sıkan bi durum oluyo. Kendimi nutellaya veriyorum. Neyse spordan bahsediyodum. Spora yazıldım bari sporla vereyim kilolarımı yaz geliyo dedim. Tabii bu arada alışveriş yapmayalı uzun bi süre olmuştu, bunu bahane ettim spor için bişeyler almaya gittim. Fakat spor giyim haricinde her şeyi almışım kendime. Ertesi gün zumba dersim başlayacak. Kendimce hesaplamalar yapıyorum bu kadar gün spor yapsam, diyetle desteklesem 2 ayda şu kadar kilo veririm diye.
   Her yere geç kaldığım gibi zumba dersine biraz geç kalmam da hiç şaşırtmadı beni. Sanki 23 Nisan'da gösteriye hazırlanan çocuklar gibi hazırlanmış hocayı izliyoruz.  Neyse derse başladık, Bu ne danstır Allah'ım benim gibi üşengec, kıçını kaldıramayan bi insan için bu hareketli dans çok erken değil mi?. Hem zumba yapıp hemde vaktin geçmesini beklemek çok stresli. Yok bacağını hafif kır, kollarını kaldır, sağ ayak öne, sol ayak arkaya vs hareketleri yapmak deveye hendek atlatmaktan daha zor. Zumba dansının bitmesini beklemek , üniversite tercihlerimin açıklamasını beklemek bile bu kadar stresli geçmemişti. Ders bitti ama bende baya bi bitmişim. O kadar sinirli ve öfkeliyim ki hemen bi yere gidip tatlı bişeyler yemem lazım. Bi işle uğraşırken çok sinirlendiysem mutlaka o işin tam zıttını yaparım ki sinirimi alıyım. Sinirlenmek benim neyime? Tatlı yemek için gittiğim avm de bi fast food+tatlı+dondurma yedim. Yedikten sonra ki pişmanlığımı ne siz sorun ne de ben anlatayım. Olsundu bugünden itibaren kalorisi yüksek yiyecek, içeçekler tüketmeyecektim. Zumba dersine katılmak, sinirlenmek bana baya bi kaloriye patladı. Pişmanlıklarla günü bitirdim.  2 gün sonra yine spora gittim. Tamam dedim artık abur cubur , tatlı vs. yemek yok. Spor yaparken yediğim tatlılara, yemeklere lanet okuyorum. Bu zorlu süreçte eriteceğim göbeğime mi üzüleyim, incelecek basenime mi üzüleyim karar vermedim. En azından göbeğimi ve basenimi bi yere bağışlasam da bende hemen  kurtulsam diye düşünüyorum.
   Önceden evde pilates yaparken Youtube'da Ebru Şallıyı izlerdim. Bu nasıl  cool şekilde pilates yapıyo, ne kadar hafif hareketler, sanki pilatesi yapan o değil gibi diye söylenir dururdum. Ki zaten anca videoyu izlemekle yetiniyodum çünkü hiç bi zaman pilates yapamadım,yapabilmem için pilates topunu vücuduma monte etmem gerekiyodu.O yüzden videodan sonra kendimi evde pratik yapılan tatlı videolarını videolarını izlerken buluyodum. Sporun 2. gününde her yerim tutulmuş ağrımış bi şekilde eve geldim ve rahatsızladım. Tekrar iyileşince giderim, şu gün şunu da halledeyim ondan sonra giderim, bugün hava kapalı modum düşük yarın giderim diye erteledim. Sonuç mu ? 3.kez gitmem kısmet olmadan üyeliğim bitti. Aman zaten spor yapmak bana göre değil, kıçı başı dağıtıp aksama kadar yatmak bana göre. Hep dediğim gibi aldığım kilolarının hepsinin hatırası var. Sevdiklerimle yemişim içmişim. Zaten beğenen böyle beğenmiş napiim, Beğenen beğenmiş derken o tall boy ile mi barışacağız yoksa ? Yüce Allah tarafından parmaklarım kendiliğinden mi yazdı.?  Acaba bu bi işaret mi? Evrenin bana verdiği bi mesaj mı bu yoksa?








14 yorum:

  1. Hahaha güzelmiş😂😂😂 Ay ben senin tam tersinim.Bir voleybol tutkusu var sorma!! Zaten buz patenine aşığım onu yapıyorum.Gelecek yıl sınavı atlatayım voleybola başlayacağım inşallah❤ Şu an kalk saatlerce oynayalım desen koşa koşa gelirim düşün😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken ben yoruldummm bu ne hareketlilik spor sevdası maşaallah!! :D azcık bu hareketliliğinden bana da göndersene çok iyi olcakkk :D

      Sil
  2. Kılolar ıle barısmak bence cok guzell.. 😊 Spor zınde tutar dıyorlar benı yoruyor. Bende sen gıbı 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükür barışığım ama sporun bize göre olmadığı kesin :D

      Sil
  3. Eğlenceli bir paylaşımdı. Ben de bir ara fazlalıklarımdan kurtulmak için elma diyeti yaptım. Hatta bloğumda da yazdım. Bir haftada 5 kilo vermiştim ama elmadan bıkıyor insan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elma diyetini bir kaç kez duymuştum ama deneyen birine hiç ulaşamamıştım. Hemen yazınızı okuyup bende deneyeceğim :)

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş gerçekten bayıldım spor bana göre de değil 😁 keyifle okudum emeğine sağlık sevgililer 😊😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm,Sevgiler :*

      Sil
  5. Merhaba beni blogumda ziyaret etmissin birazcık geç gördüm kusura bakma canim 😊 bende spor yapıp kendini iyi hissedenlerden değilim valla yoruluyorum daha sağlıksız hissediyorum kendimi 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. spor yapmayı düşünmekte bi spor sonuçta :)

      Sil
    2. Tabi ki çok hak veriyorum sana bu konuda :)

      Sil
  6. ay ha haaa tall boyu boşver spor yap ya kendini çok iyi hissedersin kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleei insanın kendini iyi hissetmesi için spor şart :)

      Sil